onsdag 20 februari 2013

Satt & tittade på gamla bilder när jag fick syn på den här krabaten som hälsade på en sommarkväll -09. Jag & svägerskan satt ute och drack lite vin då vi hörde en liten duns på backen brevid oss. Trodde först inte att den klarade störtdykningen men det gjorde den.

Jag fick ta på mig tädgårdshandskarna och försöka mota in den i en blomkruka modell större vilket inte var så lätt. Den va ganska långsam av sig och jag tordes inte ta i den, fast den var ganska gullig.

Fast när den började krypa på gräset såg den ganska skräckinjagande ut, haha.

2 kommentarer:

  1. IIiiiiiii!! Jag hade blivit helt förskräckt!! Hua!

    SvaraRadera
  2. Det är nåt alldeles fantastiskt vilka vita tänder de har...tur den klarade sig ;)
    Vilken påhälsning mitt i mys-kvällen.
    Trevlig helg,
    Sussi på Stolpås

    SvaraRadera