lördag 1 december 2012

Idag var det så dags för marknaden & det var jätteroligt att så många kom. Visst kan försäljningen gått bättre men jag är jättenöjd. Många var intresserade & ville fundera, så dom skulle nog höra av sig senare. Det är ju lite så när det är på hemmaplan, dom vet att dom kan komma hem till mig och kika lite ifred så det är ju jätteroligt.

Imorse  var jag ute i trädgården och klippte gröna kvistar och plockade mossa som jag dekorerade bordet med. Blev jättefint i dom gamla träbackarna där jag la betongen på gröna kvistar.

Malin var en riktigt duktig liten försäljerska, hon pratade med kunderna, tog betalt och slog in det dom köpte i papper och la i påsar.

Igårkväll satt Linnéa och pysslade med adventsljusstaken som blev såhär fin. Imorron är det dags att tända första ljuset.

3 kommentarer:

  1. Jättefint med betong! När rabarberns kommer igen så får du fixa ett sådant där blad i betong till ni :-) jag missade ju ett idag :-)

    SvaraRadera
  2. Så fel det blev... Till mig ska det ju stå. Skriver från mobilen :-)

    SvaraRadera
  3. Många fina alster...betong är så kul...=)
    Trevlig abdvent...!!!

    Kram Ninni

    SvaraRadera