tisdag 13 november 2012

Jag har hittat en jätterolig extra hobby, om man nu kan kalla det för det. Decoupage heter det, som ni alla säkert vet men jag kunde knappt uttala det när jag rusade in på pysselbutiken idag med massa idéer i skallen ha ha. Som tur var så var den trevliga personalen väldigt förstående mot denna förvirrade kvinna...ja ja man kan ju inte vara på topp jämt. Det var väldigt roligt och ganska lätt så nu ska här inhandlas mer deco...lim & så ska jag hitta vackra servetter. Också måste jag gjuta gjuta gjuta. Sååå roligt. 

Hittade även dessa söta pepparkaksfigurer med klister på baksidan, juligt och fint att dekorera med. Det platta bastsnöret blev fint att bara vira runt ett par varv och knyta enkelt. Lätt att "jula av" och använda året om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar