onsdag 21 november 2012

Japp här gjuts det så fort jag får lite tid över. Börjar fundera på  hur mycket jag behöver egentligen till adventsmarknaden?!? Det är ju jättesvårt att veta, tur jag bor granne med församlingshemmet så det är ju bara att springa hem och hämta mer ifall det tar slut.

Fick en förfrågan på en gravdekoration där ett gravljus kan stå på/i och såhär blev det. En ängel fick vara med, det hör ju liksom till.

Ja här äts det chips och dricks mjölk ha ha. Tycker mer om Icas mjölkförpackningar för dom är rundade i hörnen, blir superfint. Vissa har ej torkat därav flammigheten, ifall ni undrar;)

Har börjat klippa och rensa ur min stora pilbåge och det är ett långprojekt. Men har kommit en bit på väg nu och tar tillvara på långa pilkvistar som jag sätter ner på framsidan vid barrväxterna och rosorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar