lördag 20 oktober 2012

Det är inte meningen att göra ett svartsjuk (jo lite ha ha) men jag måste bara visa min supervackra Panther. Har nog visat cykeln innan men den tåls ju att se på igen. Riktig snygg nagelacksfärg & störtskön sadel. Köpte den utan att egentligen riktigt veta om jag någonsin skulle kunna cykla på den så den stod & väntade på mig i ett par år tror jag nog innan jag började cykla igen efter steloperationen. Och det gick bara fint, som tur var.

Min dröm om en miniskog börjar arta sig riktigt fint tycker jag. Det är ju så fint med det vintergröna när allt annat vissnat ner.

Idag fick lilla Toy följa med på en lite längre promenad. Skönt att mamma Tess kan springa lös för det är lite svårt att gå med tre kopplade hundar. Tess sprang på åkern & bytte färg till lerbrun, & Texas och Toy blev ju också skitiga så det blev badkaret & hårtorken igen. Sen blev lilla Toyan ren och go  som en liten bebis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar