torsdag 22 mars 2012

Jaha vad göra med dessa ...

Älskar verkligen hyacinter & den härliga doften, det är ju så mycket jul, men eftersom jag ej få ha denna underbara julblomma inomhus under just julen så har jag haft den i uterummet & nu har den äntligen slagit ut. Jag kör ner näsan i den & luktar i mig av det goda, snart ska den få komma ner i rabatten.

Har inte hjärta att slänga mina fina tallrikar, från Gekå´s, som jag fått för ca 7 år sedan. Har 12 st vardera, mat-, förrätt och djupa, och vissa är helt oanvända. Sedan  vi bytte kök så går dom ej i diskmaskinen & har därför köpt nya. Funderar på att använda dom små faten till blomfat. Kanske kan gjuta fågelbad av dom stora? Ja, kom gärna med förslag. Mosaik är ju också kul...Ja får fundera lite på det.

1 kommentar:

  1. Gjuta fågelbad med mosaik inslag av din tallrikar låter som en god ide...=)

    Ha en skön helg...<3

    Kram Ninni

    SvaraRadera