onsdag 26 oktober 2011

Morgonrundan bjuder på,,,

Den köpta grodprinsen börjar bli sliten men är så söt så han får stanna.

Har lådor med humle som växer sig kraftig mot en skärmvägg mot uteplatsen, & när jag klippte ner den nu i höst så fanns där massa taklökar under, jättefint. Skönt att dom får lite luft & sol innan vintern,,,

& i låda nr 2 tittade en sköldpadda i betong fram,  som jag gjort av en sandleksaksform, & taklökar.

Den ena vagnshjulet har tyvärr ruttnat sönder en smula men hoppas det kan vara med ett tag till.

Måste inhandla några bra lyktor att ha ute, plåt är nog det enda alternativet om det ska klara västkustvädret.

Här skulle jag behöva lite hjälp,,,någon? Denna vackra växt kommer upp kraftig & ståtlig ur en kruka jag haft blommor i,,,är det ogräs? Jag har ej planterat den. Helt underbar färg tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar