lördag 8 oktober 2011

Mera höstbilder

Härlig ljung gör sig fint med emaljerade ting

En liten fågel på besök i uterummet. Den var väldigt rädd men samtidigt nyfiken, Tess tyckte det var väldigt spännande.

Klippte ner den spräckliga gullplistern efter blomning & nu har den vuxit till sig igen, den är så fin.

Läckert med färgerna här

Lingonoxbären är så stora & lyser alldeles rött, jätteläckert.

Äntligen är jag färdig med mina rabatter & planteringar, jag blev så nöjd.

En salig blandning av växter i rabatterna, perenner & vintergrönt.

Några minipumpor får smycka bordet vid grinden.

2 kommentarer:

  1. Hallå!
    Jag har köpt bakformar på Rusta till mina betonghjärtan!
    Så fint du har gjort. Jag har haft ambitionen att gå ut och höstfixa i trädgården flera dagar nu men har inte haft orken tyvärr. Längtar riktigt mycket att få göra det lite snyggt:)
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  2. Riktigt härliga höstbilder :)
    å missa nu inte.....

    B
    L
    O
    G
    G
    P
    A
    R
    T
    Y
    T

    fortsätter.....
    De e kul å vara med :)
    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvaraRadera