torsdag 4 augusti 2011

Grodprinspremiär,,,

Första grodan är klar men jag var nog lite för snabb att lossa den från formen för han tappade sina tår,,,men har gjutit en ny som ska få brinna längre så jag hoppas den blir bra.
Dom små hjärtarna blev alldeles blanka på ytan, jättefint, två ljuslyktor blev det också. I en la jag ner ett litet hjärta med virad silvertråd & en kakform som ljushållare & i den andra ett hjärta & en ljushållare i glas.



Var ju bara tvungen att gå ut & tända ikväll för att se resultatet, och ja jag är nöjd. Snart är det höst & då går det åt massor av ljus, mysigt.

2 kommentarer:

  1. Det förstår jag att du är nöjd över resultatet, blev ju huuur fint som helst!!! Så fin groda :) Kul att göra något för egen hand som blir så bra!!! Och vilka härliga bilder du visar i din blogg, härlig flox längre ner!!

    Stooooooor kraaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera