torsdag 28 februari 2013

Ikväll så åkte jag & flickorna till Kallis och hade en jättehärlig spastund. Äntligen blev det av, fattar inte att det tar sån lång tid mellan gångerna men man ska ju ta sig tid också. Det var sååå härligt, Linnéa och jag gjorde ansiktsmask och jag vågade mig ner och tvättade ansiktet med saltvatten, det var superskönt när man fick sätta sig i bastun igen.



5 grader varmt i luften, 0.5 i vattnet & härliga 82 grader i bastun.
Det var så vackert att sitta i bastun och se när solen gick ner. Sen kom färjan, det syns väldigt dåligt men det är mäktigt att se när den glider förbi.

Min snälla fina arbetskompis Jenny gjorde en god & glad kaffe latte till mig igår.

1 kommentar:

  1. Åh, Kallbadhuset som är så fint!! Så nära, men så sällan det blir... typ aldrig :-) Jag måste ta tag i det där... Det ser verkligen härligt ut! Kul att du är med i tävlingen!! Ha en riktigt bra fredag!

    SvaraRadera